Imre Flóra
– Álmaim-rakta házad
– Tér-idő
Eisemann György: Kötetkompozíció és líratörténet
Tanulmány
Tarjányi Eszter: Három megkomponált verseskötet a 19. század közepéről. Arany János, Lévay József és Madách Imre
Dancsecs Ildikó: A modern kötetkompozíció. A kora modern magyar líra alakulástörténetéhez
Ajkay Alinka: „Át téren és időn”. Versforma és intertextualitás
Hargittay Emil: Versciklus és metrum: két megjegyzés Csokonai párverséhez (Egy tulipánthoz, Tartózkodó kérelem)
Thimár Attila: Arcképrajzolás a hírverés jegyében. Gondolatok Petőfi első kötetének szerkesztési elveiről
Osztroluczky Sarolta: Az emlékezet alakzatai. Tóth Krisztina Porhó című kötetében
Horváth Kornélia: Kötetkompozíció és versszerkezet. Filológiai és strukturális fordulat Dante Az Új Élet című művének kutatásában
Irodalmi muzeológia
Molnár Eszter Edina: „Maradni szégyen, veszni borzalom.” Magyar írók az első világháborúban
Szemle
A teljesség megkísértése. Imre László: Az irodalomtudomány távlatai (Asztalos Emese)
Megfoltozhatatlan szakadások. Rákai Orsolya, A teljes zenekar. Schöpflin Aladár és a társadalmi modernség irodalmi jelentősége (Szénási Zoltán)
Irodalom
Solymár Lea (versek)
– Bögre
– Málna
Gulisio Tímea (versek)
– A hattyú
– Mama hol vagy
– A szennyes
Bauer Krisztina: A sűrűje (novella)
Dunaveczki Anikó: Világvége (novella)
Major Eszter Anna: Huszonhárom lépés a zongoráig (novella)
Pesti Lőrinc: Tudósító (vers)
Szentpály Ágnes: Variációk. Goethe: A vándor éji dala (versek)